Thursday, January 28, 2010

roadrun :)











hmpir kesemua DARLA hadirkan diri ke roadrun , cuma enda sorgg jew kodd yg ta dtg , HAHA .
peqa darla R , tlah mjdi johan dlm kelas P1 . HAHA , go DARLA :)
mmg happening , DARLA terbaek wok :)